Hemmagjorda presenter!

 
 
 
Mina vänner ser mig som bakdrottning tror jag. Många av dem blir glada när jag bjuder på bakverk eller har med mig på fester och liknande. När min vän Moa fyller år brukar jag komma med hennes favoritkakor. Det uppskattas mycket och har blivit en liten tradition. Tycker det är kul att det jag gör är så omtyckt :) Det ger mig mer lust att baka ännu mer :) Jag tycker själv det är kul att få hemmagjorda saker. Av mormor brukar jag få äppelmos gjorda på hennes äpplen från trädgården och av svärmor får vi allt från sylter, inlagda gurkor osv. Tycker det är jättekul och det är något som jag och Alfred tagit efter. Att göra saft, sylt m.m. är hur kul som helst! Så det kommer det bli mer av i framtiden :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0