Smarrigt

 Även fast att det är vinter så kan jag tycka det är gott med lite glass i magen. Det passar sig självklart bättre på sommaren, men då och då blir vi sugna här hemma på glass och då får det bli så! :) Det blir inte lika ofta som på sommaren, men någon slags fika får det bli vissa dagar. Den här gången blev det glass :)
 
Har så mycket idéer på recept och liknande som jag skulle vilja testa. Får bocka av dem pö om pö. Just nu är det skolan som tar mycket tid och då får sånna ambitioner stå åt sidan tyvärr. Titt som tätt kommer det komma upp bilder och recept här på bloggen:) Minnen är alltid kul att ha och det är så lätt för mig själv också att leta fram det i bloggen, istället för att fundera på vart jag förlagt receptet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0