Välkommen vardagsmat!

 
Pyttipanna är bra vardagsmat! :) Den här var visserligen färdigköpt, men framåt tänkte jag göra egengjord! :) Med stekt ägg och inlagda rödbetor tycker jag det blir som bäst! Möjligtvis lite ketchup också och mjölk att dricka till! :)
 
Bland de färdigköpta finns det faktiskt några guldkorn! Icas egna kycklingpytt är riktigt god! Felix gräddstuvad pytt är väldigt god den också. Den allra vanligaste varianten är väl Felix krögarpytt! Finns så otroligt många varianter och märken! Tror nog vem som helst skulle kunna finna sin favorit bland dem! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0