Pasta med dill och räksås!

 
 
Detta gjorde min sambo till oss för ett tag sen. Fråga mig inte vad han hade i, jag försöker fråga och komma ihåg vad han säger, men det är inte alltid det lättaste! Jag vet att han hade i dill, citron, räkfond (hemmagjord), grädde och mjölk. Är inte säker på mått och om det var något mer han hade i. Supergott var det i alla fall! :) Vi har gjort pasta med olika såser förut och det brukar aldrig bli exakt samma man gör. Även här lite vad som finns hemma. Tänk på att räkorna ska i mot slutet, annars blir de inte alls roliga,  sega och tråkiga!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0