Sommarmiddagar

 
När jag och Alfred börjar prata om sommaren och grillad mat mitt i vintern, ja då är det något fel, eftersom vi vanligtvis ääälskar vintern! Men med en varm vinter och mestadels tråkigt väder, ja då går tankarna mot sommaren! Nu har vi i och för sig fått massvis med snö i Karlstad och härliga minusgrader, men ändå, sommaren är ändå inte fel alltså! Vi har kommit överrens om att grilla mycket mer under sommaren som kommer! Tallriken på bilden var en bakismiddag  i somras med temat mer är bättre, haha! Ibland kan man äta som en häst alltså, inga gränser. Detta var en sån gång ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0