Längtar

Nu det senaste har jag inte haft så mycket inspiration vad gäller matlagning och bakning. Kan vara kanske för att jag inte haft så mycket tid över just nu med praktik hela dagarna och så. Nu har jag dessutom varit sjuk, så då har jag inte haft så stor matlust. Jag har massor med recept och mattidningar sparade, så tror jag allt får bläddra och finna lite inspiration! Längtar till vår och sommar. Bilden är tagen föra året när vi plockade massor med blåbär nära oss! Love it :)
 
Saknar också att kunna grilla och sitta ute länge på kvällarna! :)
Jag och Alfred hos hans föräldrar :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0