Morberg

 
De här två kokböckerna ligger mig varmt om hjärtat. Har andra favoriter också, men tror Morbergs toppar listan, just för att han är han. Älskar att titta på när han lagar mat! Han är så speciell och det är så roligt. Gillar att det verkligen är från A-Ö när det gäller hans matlagning. Skjuter ankan själv för att sedan tillaga den, exempelvis. En dröm jag har är att någon gång bo ute på landet med ett eget litet bageri eller liknande. Om inte annat bo på något fint ställe och ha tillgång till naturen, vatten och ha ett fint stort kök! Gaah, vill nu!!
 
Kokböckerna på bilden är : Morberg, scenen, livet och konsten att laga mat, samt, Morberg - Lagar husmanskost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0