Middag på julafton!

 
Jösses vad mörk bild, men tar med den ändå!:)
 
Lite bilder från när vi åt middag på julafton :) Jag var tyvärr sjuk då med hög feber, ändå lyckades jag klä upp mig och äta. Alfred tjatade på mig att äta trots att det kändes jobbigt. "Kroppen behöver energi för att bli frisk", sa han. Jaja, tänkte jag och stoppade i mig så mycket jag kunde, med orden i huvudet som han just hade sagt. Inte blev jag frisk föränn en halv vecka senare, men bra var väl det att jag åt, annars hade jag nog varit värre. Var en trevlig julafton med traditionellt julbord hos alfreds föräldrar! Det gick inte i många knop då hela höger sida av bordet var sjuka, haha! Vi snörvlade ikapp. Men som sagt trevligt och lugnt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0