Frida

Pratade med Frida idag i telefon! Alltid roligt att prata:) Har alltid nära till skratt med henne. Känns nästan konstigt nu när man är tillbaka i Karlstad och inte har alla runt en längre. När vi var i Skövde var det ju alltid någon som var det. Ibland kan det bli riktigt tyst här hemma. Nästan så tankarna ekar. Hallå, hallåå, anybody home?, typ. Men det är väl balansen mellan de två som är allra bäst antar jag. Blir det för tyst blir jag knäpp, blir det för mycket liv i rutan blir jag lätt galen. Är en typisk on-off människa när det gäller det. Well well, that´s life i suppose.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0