Underbar helg :)

 
Haft en underbar helg med min älskling! Varit på "smaka på Värmland" mässa i Mariebergsskogen! Riktigt mysigt att strosa runt och se vad som fanns:) Blev att köpa hem närproducerat bröd, blomkål, mjöd och kalvdans :) Blomkålen gjorde vi soppa på nu i helgen också:) Jättegott :) Och brödet ska vi inte prata om, typ ett av de godaste bröden jag ätit!
 
I fredags hade jag och älsklingen ost och vinkväll också:) Sånt man inte har så ofta men som är såå gott! :) Dagens middag bestod av hel kyckling i ugn! Tar lång tid att göra, men är väl värt det! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0