Smartson!

 
 
 
Jag fullkomligen älskar idén med Smartson! Att man kan anmäla sig till olika tester. Jag har haft chansen att få testa många olika produkter. Dels de två som finns på bild ovan, men också imat Oatly, pizza, flingor, bacon, kesella, ja massvis! Tycker det är superkul och tycker det är något ni också borde göra! Gå in på smartson.se bara och anmäl dig till de tester som du tycker passar dig. Sen är det bara att vänta och se om du har turen att bli vald! :) Vem gillar inte gratisgrejer liksom? :) Det enda du behöver göra efteråt är att skriva vad du tycker om produkten :) Hur enkelt som helst! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0