Längtar till att kunna grilla igen!

Hittade den här bilden i mina gömmor. Den är från i somras när vi grillade hejvilt. Man blir inte lite sugen på grillat när man ser detta! Ser verkligen fram emot julen och allt som hör där till, men att kunna grilla vore ju inte fel alltså!
 
I somras gjorde vi massor med egna marinader! Så kul att testa på olika hela tiden. Man tager vad man haver helt enkelt. Det varierades en hel del, i vissa hade vi i vitt vin, vitlök, chiliflakes, salt och peppar m.m. I andra kunde det få vara med lime, andra kryddor och färska örter. Att göra sina egna marinader är faktiskt riktigt kul och personligen tycker jag det blir godare också! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0