Testpilot för Smartson!

 
Har ni varit inne på Smartson.se någon gång? Där sökes dagligen nya personer som kan tänka sig testa olika produkter. Det är allt från tekniska prylar, till mat och annat. Jag har anmält mig till över ett tjugotal produkter och blivit antagen till en del av dem. Bland annat Kockens chokladmousse 70% :) Tycker det är jätteroligt att få möjligheten att testa olika produkter!
 
Kockens chokladmoussé kom i pulverform. Den blandades med mjölk och fick stå kallt en stund. Vi valde sen att vispa grädde och ha till. Dessutom rev vi apelsinchoklad över. Blev underbart gott! Många +++ för den här chokladmoussen! Apelsinchokladen var pricken över i! Går snabbt att göra och perfekt som efterrätt! Det var till 4 portioner, men vi tyckte det såg så lite ut så vi gjorde allt på en gång och hällde upp i två glas. Kan meddela att det var väldigt mastigt och att jag inte kunde äta upp allt;) Fick bli att äta det dagen efter också, haha!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0