Testpilot för Smartson - Kelda Soup in a cup!

 
 
Har fått möjligheten att vara testpilot rätt så många gånger nu det senaste. Varit både chokladmousse, soppa, juicer, flingor m.m. Tycker det är jätteroligt och hoppas på att det blir fler gånger framåt!
 
För någon vecka sedan var det dags att testa Keldas Soup in a cup! Fanns tre smaker att välja bland och jag valde den här! Karibiska smaker med bland annat ingefära och kyckling. I locket som ni ser nederst i bild var det krutonger, torkade morötter, kokos m.m.
 
Älskar att äta soppa och tycker det är så gott! Den här var inte min favorit av Keldas soppor. Tycker deras Sparrissoppa är underbart god! Men den var helt okej ändå! Perfekt som lunch om man har smörgås och dryck till!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0