Testpilot för Pizza Tradizionale Mozzarella Droetker :)

 
 
 
 
Fick äran av Smartson.se att vara testpilot för Droetker! Fanns många pizzor att välja bland, men jag valde denna! Glad för det för den var supergod! Har aldrig ätit godare fryst pizza förut. Tar inte alls lång tid att få färdig i ugn, vilket är ett stort plus! Jag och Alfred delade på den och åt till lunch. Jag brukar vilja att Alfred också testar det jag blir testpilot för, så blir det lättare att ge omdöme på det sen, vad som kan förbättras osv. Degen var gudomligt god! Kan tycka att det skulle vara lite mer fyllning och att fyllningen skulle kunna gå ut mot kanterna mer, annars är den perfekt! Jag toppade med färska basilikablad, vilket verkligen var pricken över i! Muums! Testa den ni med! Det är mozzarella, tomater, pesto m.m. på.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0