Fina prickiga burken

 
Älskar fina burkar, kan inte få nog. Tyvärr köper jag alldeles för få.. Skulle vilja ha i massor med fina storlekar och modeller  om jag hade plats! I vintras blev en av mina fina burkar stulna, ja ni läste rätt. Glömde den i en påse på en parkering. Den var full med hembakt julgodis. Får hoppas på att den som tog den verkligen behövde det! Burken på bilden finns kvar i alla fall :) Den är tom för tillfället, men ska allt baka något mumsigt framöver och fylla den med. Så tråkigt när en så fin burk står tom. Eller så borde den stå framme åtminstonde. Japp, så är det med det. Framöver måste jag också rensa och göra om i skåpen här hemma. Eller rättare sagt hela lägenheten. Från sovrum-kök-hall-förråd. Göra om-göra rätt så att säga. Tycker efter ett tag att allt ligger huller om buller. Hittar inga kläder för de är bara inslängda, samma i skåpen i köket (fast inte riktigt lika farligt, haha). Jag har många konstiga problem nu för tiden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0