Havregrynsgröt med äppelmostopping

 
 
 
Något som jag inte alls tyckte om förut men som verkligen växt är havregrynsgröt. Tycker det är jättegott! Ett plus är att det går så snabbt att göra också! Med äppelmos och mjölk , annan sylt eller kanel och socker, smakar det supergott :) Eller varför inte färska bär och mjölk? Kombinationen går att ändra i oändlighet! Men hörde en bekant säga att hon äter havregrynsgröt med jordnötssmör. Där går gränsen för mig! Usch och fy! Dessutom äter jag inte jordnötter i huvudtaget eftersom Alfred är allergisk mot det. Men den  kombinationen lät enligt mig väldigt konstig. Har hört en annan person prata om att äta mannagrynsgröt med ketchup. Även det tycker jag låter hemskt. Nää, visst kan man sväva ut och testa nya smaker och sådär ibland, men dessa två exemplen är ju bara för hemska, haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0