Butiken och caféet Förr :)

 
När jag var i Skövde nu i veckan fikade jag och mamma på caféet Förr i gamla Hélensgården! Riktigt mumsig fika kan jag lova! Var mätt ett bra tag efter det;) Var jättekul att få egentid med mamma, inte så ofta det händer nu för tiden! Var första gången jag fikade där och kommer verkligen gå dit igen! Planerar att ta med Alfred dit när vi är i Skövde nästa gång! :) Tycker det är så kul att få fikat på Green Gate porslinet som jag älskar så! :) Det gör fikastunden verkligen speciell:) Caféet är precis i anslutning till deras affär som de också har. Där säljs det bland annat porslin från Green Gate! Är du i Skövde måste du verkligen ta dig en titt där! De har alla möjliga roliga och fina grejer:) Det är nog min favoritaffär just nu! :) Jag köpte såklart med mig tre grejer från Green Gate :) Så nu har jag lite till i min samling :) Köpte även presentkort där till mamma för att hon var så snäll och skjutsade hem mig till Karlstad igen:) Hon blev jätteglad! Tur var det :) Hoppas hon hittar sig något fint! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0