Egenpressad juice

Finns det något lyxigare? Tror nästan inte det. Vi har ju fått dille på det här med smoothies. Och när jag köpte en bok med recept på smoothies, fanns det recept på olika juicer i den också. Så för ett tag sen köpte vi en råsaftscentrifug. Jag vet, knepigt namn. Än så länge har vi testat den en gång bara, men oj så gott det blev:) Lär bli många fler gånger:)

















Kunde inte välja någon av bilderna till just det här inlägget, så fick bli alla istället. Tyckte dem var så fina:) Den här frukosten åt vi för några dagar sedan:) Egenpressad juice med äpplen och apelsiner, mumma:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0