Power break



Känns som om jag dras till alla nyheter som lanseras i affärerna hela tiden. Har i alla fall varit en sån period nu. Allt ifrån ny smak på yoghurt, godis, knäckebröd med mera. Men kul är det:)

Har gillat Cloettas Sport lunch (originalet)väldigt mycket, även om jag tycker att den har förstörts de senaste åren. För mycket choklad på dem. Känns konstigt att jag säger det, hur kan det bli för mycket choklad liksom?! Men så är det! Nu har det kommit en ny smak, var såklart tvungen att testa. Men det blev en besvikelse. Var inte alls så god som jag trodde den skulle vara. Hatar när man vågar testa nya grejer, som man inte alls tycker om. Fy:( Så nu vet ni, köp inte den här;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0