Äntligen ännu en ny smak:)




Herrljunga fyllde 100år förra året. I och med det gjorde dem olika jubileums cider, som såldes i omgångar i två olika smaker. En smak var viol och en ros. Speciellt rossmaken var min favorit, köpte den ofta. Men sen helt plötsligt försvann den och ingen av dem såldes längre. När jag var på Kvantum för någon dag sedan, såg jag att det kommit en ny smak, Hibiskus. Var självklart tvungen att köpa den och smaka på den. Den var riktigt god, men den med ros, tycker jag fortfarande är den bästa:) Men roligt att det ändå kommer nyheter titt som tätt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0