Mumsiga sallader:)


Min sallad:)




Alfreds sallad:)

Hade i massor med gott i våra sallader. Ägg, tonfisk, kyckling, fetaost, vanlig ost, pasta med pestoröra, avokado, rödlök, räkor, nudlar, gurka, majs, soltorkade tomater och massor med mer gottigt:)


Dessa köpte vi på Kvantum igår. Var väldigt gott och man blev jättemätt. Ett hett tips till er som behöver lunchlåda eller som bara är hungrig. Fanns massor att välja på i deras salladsbar. Dröjer nog inte allt för länge, innan vi köper därifrån igen:) Var däremot inte nyttigt att se de här bilderna idag alltså. Gudars vad jag blev hungrig. Har en tendens att inte äta nästan något alls när Alfred inte är hemma. Varför vet jag inte. Matlusten liksom försvinner. Har fått i mig en god risifrutti i alla fall:) Känner att jag måste få i mig något mer sen, annars kommer Alfred bli väldigt putt på mig. Risifruttin var en special edition på tillfälligt besök. Smaken var "Kardemummaris och hallon".


:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0