Gott:)



Den här smaskade jag rejält på igår. Alfred var nämligen inte hemma, så passade på att njuta av den här. Har inte ätit jordnötter överhuvudtaget på flera år, eftersom Alfred är väldigt allergisk mot just jordnötter. Kan tala om att den var farligt god!:) Men nu blir det inga fler på flera år till antar jag. Har faktiskt varit duktig med att inte äta någonting med jordnötter, vill absolut inte riskera att Alfred får någon allergisk reaktion. Har sett honom få det för flera år sen och det var ingen rolig upplevelse alls. Nu får jag njuta av minnet av hur den smakade, kommer aldrig glömma det kan jag lova!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0