Underbar helg :)

Har verkligen varit en jättebra helg:) Började med att jag och Alfred gick på bio. Vi såg Elysium :) Tyckte den va helt okej! Dock inte bästa biofilmen jag sett! Igår hade vi vänner över på lite fest. Som vanligt var det också jättekul! Bakade fantomenkaka och lyckades med den:)  Den var lika god som jag mindes den :) Och idag har vi bara haft en mysdag! Superbra helg helt enkelt :) Imorgon vankas ny vecka och har lite saker inplanerade. Ska sälja våra stolar vi köpte för ett tag sen. Är inte helt nöjda med dem så jag la ut dem på blocket förra veckan och ska alltså sälja dem nu. Blir att åka att köpa nya direkt efter vi fått dem sålda! Blir några från Ikea som vi kikat in väldigt länge :) Kommer bli superbra tror jag! :) Känns spännande!
 
Gaj var jätteglad över att vi hade folk hemma här igår :)
 
Myskillen :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0