Kall och frusen måndag

Nu sitter jag här i soffan och dricker te! Te gör verkligen susen när man fryser! :) Jag har preppat mig lite med mystofflor och tjocktröja också! Hoppas på att det hjälper. När mörkret faller om någon timma tänkte jag tända lite ljus! :) Älskar tändna ljus när det är mörkt och dessutom värms lägenheten upp då också! Vet inte om jag skrivit det innan, men stör mig på om någon tänt värmeljus på dagen, förstår inte vitsen med det. Okej om det är en mörk dag eller så, men en del gör det till och med på ljusa sommardagar. Nää, där går allt gränsen för mig! Eftersom jag bor så nära Ikea också så är det därifrån vi köper de flesta ljusen vi använder! :) Tycker deras ljus är av så bra kvalité och verkligen tokälskar deras doftljus! :)
 
Var ute på en långis med lillkillen förut. Var inte den bästa promenaden vi gått på kan jag lova. Vet inte vad det var med Gaj men jobbig som bara den var han, drog massor och skulle nosa överallt. Njaa, inte den mest optimala promenaden. Den gick an i alla fall!
 
 
Snart har du bott hos oss i hela tre år! Sjukt alltså! Känns på ett sätt som det var igår du kom till oss, men samtidigt känns det som att du alltid bott hos oss! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0