Basilusker :(

Det var jätteskönt att ha helg efter förra veckan som var stressig. Men efter helgen blev jag sjuk, mindre roligt :( Åkte på det som Alfred haft nu, influensa och så. Han är mer snuvig än jag, tack och lov för att jag inte behöver snyta mig två gånger i minuten! Mellan febertopparna försöker jag pyssla om Gaj lite extra eller plocka lite här hemma. När febertopparna kommer ligger jag som en död säl och tycker synd om mig själv. Jag blir så gnällig när jag har feber. Är så otroligt känslig för feber. Knäppt alltså! Nu hoppas jag på att bli frisk. Är inte kul att va borta från praktiken och inte heller för att det är planerat att min syster och hennes kille kommer i helgen. Är jag sjuk så går ju inte det :( Hoppas hoppas hoppas på att basiluskerna försvinner snarast!
 
Linn och hennes kille kommer förhoppningsvis i helgen :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0