Feber och förkylning är ingen hit! :(

Praktiken har börjat och hann inte vara där så länge innan jag blev sjuk. Det var inte bara jag som blev sjuk. Min handledare blev faktiskt sjuk innan mig. Kanske något som går på bygget! Har skuldkänslor över att behöva vara hemma, men vad ska man göra? Sjuka blir ju alla. Får jobba järnet sen när jag är frisk istället! Just nu är det bara att ladda energi som gäller och sträva mot att bli frisk. Känner rastlöshet i kroppen. Vill så gärna vara frisk och orka! Orka gå på promenader, vara med vänner, gå på stan, vara på praktiken och allt sånt där! Gaah, frustrerande. Planerar redan inför nästa helg! Då ska vi allt hitta på något kul! :)
 

Gaj är så söt och gosar med mig i soffan! :) Glad att jag har honom som piggar upp mig bland febertopparna! :) Alfred är guld värd också som får ta lite tyngre lass just nu med tvätt och allt vad det är. Mina finisar♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0