Helg! :)

Mitt liv består just nu bara av praktik känns det som. Finns nästan ingen energi kvar till annat. Inte på veckorna i alla fall. Då består dagarna av praktik, pendla, laga mat och fixa lunchlådor osv. Det är påfrestande att pendla. inte det lättaste vill jag lova. Tror bannimej det är jag från hela klassen som pendlar längst :( 1 1/2 timma dit och hem. Får se hur det blir andra perioden. Är ju tänkt att jag ska byta ställe. Har snart gjort mina tio veckor där :) Trots pendlingen har jag varit supernöjd. Min handledare har varit den bästa man kan ha :) Känns trist att inte jobba tillsammans mer. Får se om vägarna korsas i framtiden :)
 
Nu är det helg och jag njuter för fullt. På ett sätt vill man göra allt på en gång. Men på ett annat sätt bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer! Det är viktigt tycker jag, att det är lite blandat :)
 
Fick brev av min lillasyster Ellen igår :) Vi träffas inte så ofta men jag tänker på både henne och Annie varje dag! Det värmer så mycket i storasysterhjärtat när man får så fina brev av sina småsytrar! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0