Otur är bara förnamnet

Som rubriken säger så har jag haft väldig otur det senaste. Feber som hållt i sig längre än vanligt som gjort att jag inte kunnat vara på praktiken. Hade tänkt gått idag men så fick jag noll sömn inatt. Inget hjälpte. Alfred kunde inte heller sova. Var länge sen det var så för oss. Eftersom jag inte funkar utan sömn var det bara att höra av sig till min handledare och säga att jag inte kunde komma idag heller. Kändes jättetråkigt och jag gillade det inte alls, men samtidigt hade jag inte kunnat göra ett bra jobb. Så jag somnade om och vaknade 12.45. Det säger rätt mycket när jag sover så länge. Efter den hemska natten så fick jag ändå den sömn jag behövde till slut. Så det var skönt ändå.
 
Tur jag har dig, du muntrar alltid upp mig, älskar dig mestaste ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0