Feber feber feber

Febern verkar inte ge sig, det gör mig smått galen. Brukar inte ha feber så här länge :( Får nog ringa och rådfråga snart om hur jag ska göra. Orkar inte alls mycket och ändå kliar det i kroppen efter att bli frisk! När jag kommer tillbaka till praktiken ska jag ge järnet verkligen! :) Känner mig så dum som är borta därifrån. Var inte så här jag hade tänkt början av min praktik precis.
 
Jag är väldigt feberkänslig också så för mig är det jobbigt bara temperaturen höjs lite. Har alltid varit så. Vet inte varför det är så. Det är inte ofta jag har det men när det väl är så, så blir det rejält! Det som känns bra ändå är att när jag väl blir frisk så tar det nog ett tag tills jag blir sjuk igen. Vissa är ju sjuka jämt men inte jag som tur är. Jag kan inte va på topp hela tiden, försöker intala mig själv att det är okej att vara sjuk ibland och inte kunna göra sitt bästa helat tiden. Hård sanning men en välbehävlig en!
 
 
 
Ibland skulle jag allt vilja vara hund. Så himla mycket lättare. Lillkillen här hemma är en riktig liten gosing♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0