Söndagsmys :)

Nu börjar verkligen hösten titta in! Det regnar utanför sovrumsfönstret, ljus är tändna och jag har druckit te. Precis som det ska va! Alldeles nyss duschade jag i ett nersläckt badrum med massa tändna ljus överallt. Var verkligen supermysigt! Underbart! Något jag ska börja med oftare! Känns precis som det jag behövde! Senare väntar extra god mat (maten vi tänkte gjort på vår 2års förlovningsdag, men vi var sjuka då och kände ingen smak så vi väntade med det). Det blir rostbiff, potatiskaka, sallad och balsamicosås! Kommer bli mumma :)
 
Älsklingen skrev den här lappen för ett tag sen, fint minne:)♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0