Nytt :)

Nu äntligen har den nya dammsugaren kommit! Däremot har jag inte testat den än, tänkte göra det idag eller imorgon. Supersnygg är den i alla fall, får hoppas den är lika bra som snygg;)
 
Vi har dessutom monterat de nya stolarna och de är såå snygga! Väl värda att lägga pengar på! Ska ta kort och visa framöver. När bordet är helt färdigmålat, kommer det vara precis så som vi vill ha det! :)
 
Att bero på nya saker så har jag bokat synundersökning nästa vecka och i och med det ska jag även beställa nya glasögon. Tror det blir två par den här gången. Ser fram emot det! Känner att de jag har nu är alldeles för gamla och slitna samt att styrkan i dem är helt fel. Det i sin tur kan resultera i trötta ögon och huvudvärk :(
 
Min cykel håller på att falla ihop också, så har varit och kikat på en ny. Tror jag ska slå till snart! Gillar den skarpt och känner att den verkligen är "mig" :) Mycket som förnyats hos oss nu och som kommer förnyas. Men så är det ju ibland:) Saker håller ju inte för evigt.
 
Så här såg bordet ut förut och stolarna vi hade då. Det ser inte alls ut så här längre, vilket är väldigt skönt! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0