Min och älsklingens helg :)

Vilken underbar helg det varit! Bara en Hanna-Alfred helg! Sånna ska vi ha oftare! :) I fredags var vi på stan och kikade. Köpte presenter till våra pappor som fyllt år. Efter det åkte vi till Mariebergsskogen där det var en "smaka på Värmland" mässa. Jättemysigt att strosa runt där och kika på vad som fanns. Köpte med oss närproducerat bröd, blomkål, mjöd och kalvdans! :) Brödet var helt gudomligt!! Ett trekorn bröd! Mums! Måste verkligen komma igång med att baka bröd igen. Saknar det! På kvällen hade vi ost och vinkväll:) Också jättemysigt, bara vi två :)
 
Igår var vi på Bergvik och tittade runt i affärer. Fann skor till mig:) Var tvungen att slänga ett par jag hade, så kände att det var dags att köpa nya! :) Supernöjd blev jag! Alfred fyndade också, blev ett par skitsnygga svarta jeans! Verkligen heta brallor alltså (om brallor kan vara det, haha). Lite kul med nytt:) Fann coolaste nagellacket också. Köpte ett top coat nagellack som man målar över vilket nagellack som helst och som gör det matt :) Blir riktigt snyggt :)  När vi kom hem den kvällen blev det att göra blomkålssoppa på blomkålen vi köpte på matmässan. Som jag brukar säga är soppa underskattat! Älskar det!
 
Idag har vi städat lägenheten så nu känns den snygg och fräsch igen! Blev en riktig söndags middag också med hel kyckling i ugn:) Tar tid att göra, men väl värt det!
 
Enda tråkiga i helgen var att jag fick migrän på lördagskvällen och var tvungen att lägga mig:(
 
 
 
 
 
Som sagt, åå vilken bra helg det varit! Riktigt känner hur energierna är påfyllda för ny vecka :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0