Kaputt

Igår skulle jag städa efter festen vi hade i lördags. Precis när jag skulle börja dammsuga tappar jag ut alla popcornkärnor på golvet. Kul.. Näee inte det minsta. Men men tänkte jag, det fixar sig snabbt med dammsugaren. Var ju bara det att den gick sönder:( Gick inte att rädda dammsugaren med silvertejp heller. Så fick försöka borsta upp dem, vilket inte heller gick för sopborsten bråkade med mig. Så fick snällt plocka upp varje jäkla popcornkärna var för sig! Gaah! Om jag va sur? Väldigt!
 
Så nu måste vi alltså slänga vår ljusblåa gamla dammsugare. Den höll i 3 år! Resulterade i att vi beställde en ny dammsugare samma dag som den andra gick sönder, som jag vet kommer va 100 gånger bättre! Ser fram emot att få den! Det var inte en planerad utgift, men ibland är det så! Får hoppas den håller mer än tre år :) Electrolux Ultra one ZG8800 :) Har förhoppningar om att det kommer bli riktigt roligt att dammsuga! Har inte alls varit kul med den vi hade. Återkommer med vad jag tycker om den när vi fått den :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0