UpSideDown

Idag har varit en knasig dag! Känslorna lite upp och ner och känt mig stressad. Nu känns allt bättre som tur är! :) Fixat det mesta hemma, bara lite disk kvar (men disk kommer man aldrig undan tyvärr). Nu på kvällen har det blivit lite fredagsmys framför tv:n. Var skönt att bara sitta ner och vara, känna stressen släppa och njuta av kvällen! :) Kommer nog vara så resten av kvällen! :)
 
Ser fram emot imorgon! Då kommer min vän Lisa hit till Karlstad!:) Hon ska sova hos oss och det kommer bli superkul! På kvällen ska vi på födelsedagsfest hos Johanna :) Känns som det kommer bli en bra dag! :)
 
Jösses vad vädret skiftar! Igår var det svinkallt ute! Såklart hade jag klätt mig för lite, så frös som satan när vi var ute och gick med Gaj! Idag var det tvärtom! Klädde mig för varmt! Gaah! Blir galen :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0