Tupperware!

Idag har dagen gått i ett! Pluggat, städat, bakat havrekakor och kokostoppar, varit ute med Gaj, handlat, lagat mat och haft Tupperwareparty :) Var supertrött precis innan alla kom till mig. Tänkte "hur ska jag orka detta", men det gick galant. Tycker det är kul med sånna partyn :) Beställde en stor bakbunke på 7.5 liter och en vattenflaska :) Hoppas på att bli nöjd! :)
 
Bjöd på fika efteråt också. Alla kakor var uppätna när gästerna hade gått hem. Superkul verkligen när det blir så! :) Det ser jag som gott betyg :)
 
Nästa gång hoppas jag på att få gå på ljus eller sminkparty! Hade varit roligt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0