Regnet och rusket fortsätter

Hm, fortfarande regn och rusk. Är det något jag inte gillar med hösten så är det just det. Men samtidigt så passar det bra med mina sysslor just nu. Plugg, plugg och plugg. Hade ju vart himla tråkigt om det var strålande sol och jag hade behövt missa det fina vädret. Så jag håller tummarna för att solen kommer fram lagom tills att jag inte behöver intensiv-plugga mer! ;)
 
Den här dagen kommer väl mestadels bestå av att plugga. Ska snart ut med lillkillen på promenad och samtidigt ska jag posta några brev, lämna tillbaka bok på bibblan och även handla det viktigaste vi behöver i affären.
 
När Alfred kommer hem från praktiken blir det förhoppningsvis iväg för att kolla på bil! Har nog glömt berätta det men vi sålde våran bil i förrgår. Trodde inte det skulle vara så vemodigt som det faktiskt var! Men det var behövligt! Så nu letar vi ny:) Eller inte helt ny alltså, någon begagnad men som blir ny för oss;) Håll tummanra! Vi vill så gärna hitta en, känner oss lite handikappade nu, i-landsproblem jag vet. Men ändå! Så skönt med bil:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0