Ösregn!

 
Fy tusan vad det öser ner regn här idag! Började redan igår kväll och har säkert hållt på under hela tiden! Verkar inte sluta inom en snar framtid heller. Eftersom lillkillen var tvungen att komma ut var det bara att klä sig efter väder och ge sig ut. Men trots detta blev jag genomblöt ändå. Vattentäta skor, regnjacka och paraply räckte inte! Hm:/ Har fått ett regntäcke till Gaj också av en bekant, men är ju inte van att använda den så glömde den såklart!  Fick torka lillkillen länge och sen fick han på sig sin tröja :) Det verkade han gilla! Jag fick byta kläder när jag kom in också! Har inget fancy på mig när det gäller kläder idag inte. Tog Alfreds långkallingar, en tjocktröja och en t-shirt med jordgubbar på! Blir bra det när man ändå bara ska vara hemma och plugga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0