Nya glasögon!

Var och hämtade ut mina nya glasögon igår! När jag testade dem i affären höll jag nästan på att svimma. Var sån skillnad i styrka (fast ändå inte, bara lite skillnad) att jag blev yr. Även om min syn inte ändrats så värst mycket så är det ju ändå så att man märker en skillnad och på det sättet är ögonen väldigt känsliga. När jag försökt använda dem idag så har jag bara kunnat det i korta stunder, annars får jag huvudvärk! Hoppas att jag snart kommer att kunna ha dem hela tiden! Har känt mig lite osäker på dem, men tror det bara är att jag inte är van vid dem än. Alfred säger hela tiden att de är fina på mig, så det är ju kul att höra i alla fall! :)
 
Tills jag vant mig vid de nya får jag använda de gamla och alternera i mellan. Så just nu har jag tre glasögon! Känns lite mycket, haha! Men så småningom kommer jag ge mina gamla glasögon till insamling så att någon annan får nytta av mina glasögon! :) Så det kommer bli toppen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0