Love is all you need, all you need is love!

Idag var jag uppe med tuppen minsann. Var ett tag sen jag var det. Det var motigt men det gick! Vaknade av en mardröm och det var inte alls kul! Men den valde jag att glömma snabbt! Det bar iväg till skolan för några timmar och sen cyklade jag hem och tog det lugnt i soffan! Somnade dessutom en stund, det var gött. På kvällen pratade jag med min fina syster Frida, det behövdes! Ett otroligt bra samtal som stärkte mig mycket! Bra relationer ska man ta vara på, de växer inte på träd! :) Är otroligt tacksam över de fina relationerna jag har! Love you all, ni vet vilka  ni är ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0