Livet!

Livet är absolut inte lätt alla gånger, det går nog upp och ner för oss flesta i perioder! Det som är viktigt är att finnas där för varandra och stötta när det behövs. Tillsammans klarar vi allt, så är det! Tack tack tack och åter igen tack till er alla som funnits där för mig någon period i mitt liv. Ni alla har hjälpt mig på något sätt och det är jag tacksam för. Allt det jag fått från andra hoppas jag att jag kunnat ge vidare och även fortsätta med i framtiden! Pay it forward så att säga! Det är otroligt viktigt och tycker alla borde tänka så. Varför göra någon illa när man kan göra gott:)? Ekvationen är helt självklar för mig!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0