lillkillen

Idag när vi var ute tappade lillkillen sin sko som han måste ha på tassen eftersom han skadade klon för några veckor sen. Så typiskt! Det har hänt några gånger förut men jag har alltid hittat den som tur är. Idag när han tappade den utan att jag märkte det så skadade han tassen igen. Det blödde och jag fick snabbt gå hem med honom. Kände att paniken var nära och försökte göra det bästa med vad jag hade för att det skulle bli så bra som möjligt! Alfred var på praktik så fick lösa det själv. Usch vad läskigt sånt är tycker jag! Gillar det inte alls. Men det verkar helt okej med honom. Alfred får titta på det sen! Hoppas det inte blir värre bara! Älskade lillkille♥ Var ute och letade efter skon och hittade den som tur var :) Som sagt, är ju inte första gången det händer!
 
Inte lätt ibland när djur skadar sig och inte kan berätta för en. Gaj är en så otroligt tyst hund också så måste försöka tyda hans blickar och så istället. Han gnyr till bara om någon exempelvis råkar trampa på honom eller om han blir väldigt glad!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0