Joråsåattde..

Sitter i köket och pluggar med min älskling. Sitter vid var sin sida av bordet och köttar hemtenta! Gillar att vi sitter nära varann och pluggar. Även om det inte är om samma sak vi skriver så ger vi energi till varandra att klara oss igenom det tråkiga, haha! Har lite paus nu men tänkte sätta igång snart igen. Kan inte bli helt klar med uppgiften ikväll eftersom jag behöver några böcker, men tänker göra så långt det är möjligt i alla fall :)
 
Jag pluggar mycket på eftermiddag/kväll. Då är jag typ som piggast. Förstår mig inte på människor som sätter sig i skolan och pluggar kl.8 på morgonen självmant.. Gaaah! Nej, sovmorgon först------> sen plugga! Jag vet att jag är lite knas, men så äre mät!
 
Hösten är verkligen här nu, me like :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0