Halloj!

Tjolahopp! Har hunnit vara i Skövde några dagar, vilket alltid är härligt! :) Kikade på mormor och morfars fina kök! Kommer bli jättebra när det är helt färdigt! :) Har även hunnit fika på cafét Förr med Alfred och mina äldsta systrar! Hittade även en och annan GreenGate sak som fick följa med mig hem:) Hihi! Har såklart hunnit med massa mer men blir nog tjötigt om jag punktar upp det:)
 
Kom tillbaka till Karlstad i måndags men då var det bara direkt att hämta jobbväskan och åka iväg och jobba! Jobbade ett pass på 26h! Kan säga att jag var helt mos i huvudet efteråt! Men man får tänka att det är cash;) Åt jättegod hemmagjord pizza igår á la tacosmak! Riktigt god, men åt för mycket så jag trodde jag skulle dö rent ut sagt! Fy bubblan! :P
 
Idag har jag fixat och donat här hemma. När vi åkte till Sövde lämnade vi det lite i kaos, så var skönt att få det lite ordnat. Inte helt färdigt, men många bäckar små! :)
 
Fick den här fina ringen av Frida:) Att en så liten sak kan göra en så glad:) Tack fina du♥
 
 
 


Kommentarer
Frida

älskar dig <3

Svar: Älskar dig massa också<3
Butterflychick

2013-10-11 @ 12:56:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0