Älskade, älskade vän!

 
När vår kära Molly somnade in köpte jag ett halsband med hennes namn på! Vill alltid minnas henne och med ett halsband känns det som att hon kan vara nära mig! Detsamma ville jag göra när Leo inte längre fanns mer. Usch, fortfarande jobbigt att prata om och även skriva om. Det vänder sig i magen på mig :( En av mormors vänners barn gjorde detta fina smycket till mig! Blev så otroligt nöjd! Grät när jag såg den första gången. Saknar honom så otroligt mycket varje dag och att se halsbandet med hans namn på gjorde att jag saknade honom ännu mer. Älskade älskade vän, du finns alltid i våra hjärtan♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0