Tusen tankar

Idag är det strålande solsken ute, det gillas! Då blir man glad i både kropp och själ :)
 
Senare blir det att fixa lite grejer som jag lovat att köpa till mormor. Ska ju till Skövde i helgen, så ska hinna besöka både Rusta och Ikea innan dess. Mormor har renoverat köket och hallen så det behövs lite nytt till rummen. Perfekt när snälla barnbarnet fixar ;)
 
 
Börjar känna lite stress inför julafton nu. Bara köpt en julklapp, måste köpa masssssor mer. Hur ska jag hinna? Gaah! Hur ska jag hinna allt annat också för den delen? Ska försöka vara lugn så stressen inte tar överhanden. Föregående år brukar jag börja tidigare, men i år har jag inte haft samma längtan till jul som då. Vet inte varför. Kanske för att sommaren var så lång och hösten så varm? Är nog det! Men julstämning ska väl jag också hinna få hoppas jag! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0