Ingen sovmorgon idag inte!

Det har varit en produktiv morgon minst sagt! Gick upp 8 prick. Var inte riktigt meningen att gå upp då, men det blev så och det är jag glad för nu! Har hunnit duscha, bädda, vika och lägga in tvätt, pratat med mormor, mamma och Linn i telefon, ätit och gett Gaj mat, kollat på tv, bokat biljetter för mig och Helena på Shrek och massa massa mer! :) Packade det mesta inför Skövde redan igår, så har inte så mycket mer att packa. Ska fixa mig iordning det sista, ta en promenad med lillkillen och sen blir det att diska för hela slanten (sparar det tråkigaste till sist).
 
Får se vilken tid vi rullar mot Skövde! Beror på när Alfred kommer hem från praktiken. Hans sista dag idag! Så glad för hans skull. Det har varit en bra praktikplats men i Årjäng, vilket är väldigt långt bort. Så nu är det slut med att gå upp klockan 5.
 
 
 
 
Pratade med Linn förut! :) Var så skönt för hon gav mig många peppande ord som jag behöver just nu! Tack för det fina du♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0