Hundvakt:)


Lillkillen fick vara hos Alfreds klasskompis under helgen! :) Hade gått jättebra och han var enormt populär bland grannarna där:) Kändes bra att det hade gått så bra men var faktiskt jobbigt att låta honom vara hos någon annan en hel helg. Har inte reagerat så förut för annars har han ju varit hos familj eller släkt, men nu var det hos Alfreds klasskompis. Visst Alfred känner honom men det gör inte jag lika mycket, så det var lite jobbigare för mig. Det var jättekul att se honom när vi hämtade honom! :) Hade längtat ihjäl mig!! Gaj däremot verkade väldigt trött, var nog sån omställning för honom. Så den kvällen tyckte jag inte han var sig själv, men nu är han som normalt igen, så det känns bra :) Älskade lillkille! Du betyder mycket för mig♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0