Torsdag

Vilka dagar jag haft! Började gårdagen med att jag var så trött så det kändes som att jag hade behövt sova hundra år till för att ens vara på snudden till pigg. Kände mig död när jag satt på föreläsningen i skolan. Dagen blev bara bättre efter det :) Fick reda på att jag klarade en tenta som jag väntat att få svar på! Snacka om att lyckan i mig steg med så många % möjliga! Sååå otroligt skönt! Går inte att beskriva! Senare på dagen blev det en tur till Solareturen. En secondhandbutik! Aldrig varit där förut. Stort som attan var det, nästan så vi gick vilse. Men oj så roligt det var! Vi planerar att åka dit igen nästa vecka. Så mycket grejer att vila ögonen på. Riktigt nostalgiskt var det. "Det där har min mormor hemma", "sånna glas hade vi när jag va liten", osv. Fann tre fynd för sammanlagt 55kr! Det kallar jag fynd! Supernöjda är vi! På kvällen avrundade vi dagen med räkmackor och vitt vin! Kunde inte blivit bättre:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0