Succé!

Kakorna var en succé! Gjorde dubbel sats så nu har vi kakor hemma också. Perfekt att ta sig en kaka till fikat på eftermiddagarna! Moas födelsedagsfirande var också en succé. Massvis med trevliga människor, lekar, grillande och festande! Vi alla blev ganska lulliga och härliga! Jag och Alfred somnade inte föränn 4.30 imorse! När vi gick hem var solen påväg upp. Riktig sommarkänsla :) Härligt!
 
Idag har man mått som man förtjänat. Alfred mår sämre än mig, jag är mest seg och trött. Har suttit mycket framför tv:n. Skönt att bara slappa ibland också och inte behöva göra massor som man annars brukar göra.
 
Nu är det slut med slappandet för en stund. Ska transkribera en intervju. Ser inte fram emot det kan jag inte påstå. Men det behöver bli gjort, så är väl bara att sätta igång antar jag. Wish me luck!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0